22. června 2017
 Reklama

Microsoft MVP summit den 1

Petr Buchmaier 14.3.2007 20:15

Ráno začíná únavou. Po nezbytné americké sprše kdy se mi již nepodařilo namočit si záda jako včera večer a po připojení probíhá aktualizace internetu do hlavy. Nic zvláštního se nestalo.

Ráno máme domluvený sraz na recepci hotelu, ale vyrážím se podívat po okolí sám. Vezmu to první ulicí nahoru. Je to správná volba, je to obyčejná ulice žádný bulvár s luxusními obchody. Hned první je krejčovství a opravna obuvi, pak následuje několik krámků s potravinami a snacků. Okukuji ceny a hledám drogérii, protože potřebuji koupit potřeby na holení. Strnište dorůstá a před kontrolou na Ruzyni jsem zbaběle a možná zbytečně holící hlavu vyhodil. Sleduji semafory a fotím první fotky. Po dvou blocích narážím na správný obchod je to samoobsluha, kde najdu drogerii, potraviny, elektroniku, léky pečivo i časopisy. V okolí jsou kavárny a bagetérie. Po nákupu začíná pršet takže je čas k návratu. Na hotelu jsem se zcivilizoval a vyrážím na sraz do recepce. Nikde nikdo, zkouším volat na pokoj ale nikdo se neozývá. Vyrážím proto k vedlejšímu hotelu, kde je zbytek výpravy. Společně se domlouváme kam vyrazit. Protože Tomáš je stále nedostupný necháme si poradit na dobré občerstvení a vyrážíme. Tentrokrát jsou to luxusní butiky atd. ty nás nechávají chladnými a fotíme okolní mrakodrapy. Občerstvení se nachází u stanice monorailové dráhy. Je to vláčke na koleji se dvěma konečnými stanicemi. Hlad nás přemáhá a provotní je doplnění energetických zásob. Nabídka je opravdu široka je zde asi 10-15 fastfoodu s různými kuchyněmi. Od mexické, egyptské, bali, indické, čínské, americké (McDonald) po italskou atd. Zkoušíme různé variace dle chuti a potkáváme se u jednoho stolu. Po naplnění zásob se ozývá Tomáš. Po vysvětlení že nás hledá marně neboť má hodinové zpoždění ho navigujeme k naší pozici.

Kolegové začínají vzájemné focení, které pokračuje focením okolí a v průběhu dopoledne se docela zvrhne. Doráží Tomáš a společně se jdeme podívat na okolí. Vysvitne sluníčko a hned se ukazuje hezčí tvář Seattlu. Nejdříve zamíříme k místním trhům u moře. V kryté tržnici jsou zde stánky s různými turistickými drobnostmi a lákadly. Možná zde ještě bude čas se zastavit a vybrat nějaké typicky americké kýče pro potěchu.

Vyhlídka u moře odhaluje pohled na trajekty, protější ostrov a přístav s přístavnímy jeřáby. Začíná první fotografické kolo v počtu stisknutí spouště. Podél moře procházíme k parku s uměleckými artefakty a protože zahlédneme dominantu Seattle věž Space Needle.

V parku začíná druhé kolo fotografování. Japonci jsou proti nám úplní břídilové fotí se uplně všechno a pořád. Je to jako kroužek digitálních fotografů na výletě. Někteří turisté se usmívají, když vidí tu záplavu objektivů v akci. Přicházíme k věži a obdivujeme. Zjišťujeme cenu vstupu na vyhlídku, ale počasí pod mrakem nás odrazuje. Pokračujeme dále a já se vracím vyrobit si centovou placku s reliéfem věže. Volíme cestu návratu podle dráhy monorailu a protože na cestě potkáváme občerstvení SubWay nechávají se někteří strhnout a hned chtějí tuto atrakci čerstvých baget vyzkoušet. Cítim se dostatečně plný a proto se nezučastňuji ale vidím nadšení ostatních pro zdravou výživu a to musím pochválit. Po nasycení zamíříme na registraci. Místo registrace a přednášek na další den nelze minout. Stále z něj proudí dav MVP s modrými taškami a visačkami. Všude jsou navigátoři, kteří nás směřují správným směrem. Po úspěšné registraci navštěvujeme výstavní halu, kde je místo k setkání a diskuzi nad novinkami u stánků a občerstvení. V hale jsou umístěny stolky pro jednotlivé vedoucí MVP z daných zemí, ale všichni jsou promícháni a zabráni do vzájemného setkávání a diskuze. Bohužel se mi nepodařilo najít nikoho z SBS skupiny, takže procházím kolem stánků a vyzvídám podrobnosti o předváděných programech.

Po návratu na hotel přichází chvilka únavy ale po jejím překonání vyrážím na regionální večeři. Česká výprava obsazuje celý stůl a bavíme se o nadcházejícím programu.

Po společné fotografii diskutujeme a přes marné hledání nikoho s SBS nenecházím Únava znovu útočí a tak se vracím zpět na hotel a usínám.